De fervente KLJ’ers van Groot-Orsmaal maakten er een uitbundig feest van voor al hun buurtbewoners. Met tal van liedjes en dans paradeerden ze door de straten van Neer- en Overhespen. Niemand zou kunnen ontsnappen aan dit heuse spektakel!

Zaterdag al troffen ze de voorbereidingen, de leden maakten hun kamer ‘partyproof’ door deze te voorzien van slingers en ballonnen. Zelfs de straten moesten eraan geloven en werden door tal van enthousiastelingen versierd met stoepkrijt en ballonnen.
Vandaag werden ze warm onthaald door hun al even uitbundige leiding, verpakt in leuke verkleedkleren, en werden ze klaargestoomd voor de feestelijke stoet. Met hun slogan, shake- en zangtalenten kon het alvast niet meer stuk. En hoewel het weer hen niet erg goed gezind was, kon dat de pret niet bederven. Omstreeks 14u15 telden ze af ‘1,2,3… PARTYYYYY’ en knalden de partykanonnen vol confetti tumultueus voor de hele buurt. Ook de +12-jarigen konden meevieren, in echte ‘partybubbels’ met mondmaskers weliswaar, maar genoten hebben ze zeker en vast!

“Als leidingteam zijn we ons ervan bewust dat deze tijden moeilijk zijn voor iedereen. Ook omdat het volgens de huidige maatregelen moeilijk is om iedereen te betrekken vonden we dit initiatief vanuit KLJ nationaal enorm verrijkend. Op deze manier willen wij dan ook onze leden en ouders bedanken voor de enorme steun van de afgelopen tijd. Samen staan we sterk! ” vertelde Emma Pareng de hoofdleidster ons.




















