Afgelopen week maakte de club haar partnership met het Italiaanse sportkleding merk, Macron, bekend. Vandaag tonen we u de nieuwe designs voor het komende seizoen.
Het thuisshirt wordt gekenmerkt door de veren van de Kanarie. Het lichtgeel en donkergeel kleurenspel zorgt voor een nieuwe toets op het shirt. Ook de grijze keeperstenue kent hetzelfde design. “Een sprong voorwaarts, dat is het concept van het thuisshirt”, stelt Ryota Sakae, ontwerper van het design. “De afgelopen seizoenen waren een uitdaging. Vanaf het komende seizoen willen we samen met STVV een sprong voorwaarts maken. De veren van de Kanarie staan symbool voor de vleugels die het team zullen helpen verder te groeien”.
Het uitshirt kent hetzelfde design als dat van afgelopen seizoen. Beams creëerde dit design en het kende veel succes in de STVV-fanshop. Het design was voorbestemd om twee seizoenen te bestaan. “Het concept heet ‘VICTORY LINE’. Deze lijn is te zien op de borst. Het is een V-vormige lijn die een groep voorstelt waar verschillende spelers van over de hele wereld samenkomen en vechten”, klinkt het bij designontwerper Beams. “Er worden twee soorten goud met verschillende tonen gebruikt op de uittenue en het rode keepersshirts. Het diepe goud op de randen van de lijn maakt het hele uniform strakker en het lichtgoud in het midden zorgt voor een kleurrijkere en effectievere ‘VICOTRY LINE’. Wij kijken alvast uit naar het succes van STVV in deze tenue”.
Het logo op de kledinglijn van de Kanaries heet ´De Macron Hero`. Het logo vertegenwoordigt het menselijk lichaam en haalt inspiratie uit de punt van de speer, wat staat als een statement van dynamiek en snelheid. De Macron Hero symboliseert de vreugde aan het einde van een uitdaging, het behalen van een doel, inspanning, passie en vastberadenheid. De Macron-filosofie: “Work hard. Play harder“.
De shirtsponsors voor het seizoen 2020-2021 zijn:
– DMM.com
– Pauli Beton
– Tecra
– Big Ones
– Asahi Kasei
– Beams
(foto STVV)