De nieuwe STVV-collectie zal tijdens de maand november in 12 uitstalramen te zien zijn in de Truiense binnenstad. Voor de lancering van dit project ontpopte doelman Jo Coppens zich samen met twee fervente supporters tot levende paspop bij Roosen Fashion. Het ging de keeper duidelijk goed af.

STVV slaat tijdens de maand november de handen in elkaar met een twaalftal Truiense mode- en handelszaken. De lancering van de nieuwe lifestylecollectie van de Kanaries werd verrassend opgestart met levende etalagepoppen. Naast doelman Jo Coppens kwamen ook twee supporters meedoen. “De tijd van voetbalgerelateerde kledij met schreeuwerige designs en overdreven felle kleuren ligt al een tijdje achter ons”, weet Jarno Stippelmans, de merchandisingverantwoordelijke bij STVV. “Het is nu zo ontworpen dat je het gewoon kan dragen om naar het werk, naar school of op restaurant te gaan. Zo kan iedereen zijn clubliefde op een subtiele manier tonen. Door onze sweaters, hoodies en t-shirts te etaleren in de Truiense mode- en handelszaken, onderstrepen we het fashion-gehalte van onze nieuwe kledinglijn.”

Levende paspop

Om het initiatief ludiek te lanceren, prijken STVV-speler Jo Coppens en supporters Rika Baillien en Carine Beelen zelfs even als levende paspop. In de vitrine van modewinkels Lingerie Mimosa, Sumor Par Elle, Kinderkleding Kamélie, Eroye en Roosen Fashion draagt een paspop een maand lang de nieuwe kledinglijn van STVV. Daarnaast duiken de kledingstukken ook op bij Hooch, L’île en Ville, Baby Ann, Schoenen Selvi en De Posterijen. Zelfs de naaste buren van STVV doen mee: de nieuwe sportwinkel VDL Sports en Stayen zelf, dat een toonzaal ter hoogte van de Albert Heijn ter beschikking stelt.

In beeld bovenaan: STVV-doelman Jo Coppens met supporters Rika en Carine

In beeld hieronder: supporters wilden maar wat graag de nieuwe collectie mee helpen voorstellen

© STVV Communicatie