In de Diesterstraat is rond 16.30 uur brand uitgebroken. Het zou gaan om een beperkte brand. De brandweer is ter plaatse en heeft het vuur onder controle. De oorzaak is een defect in de afzuiginstallatie van horecazaak Larako. Toen de installatie vuur vatte, volgde er een enorme rookontwikkeling. De straat werd tijdelijk afgesloten. Er vielen geen slachtoffers.