De Colruyt Group heeft het nieuwe online promoplatform Deals gelanceerd.  Ze wilt via deals promoties bieden op grote hoeveelheden van verschillende selectie A – merkproducten.  De producten worden aangeboden via Collect&Go, de online boodschappendienst van de Colruyt Group.

De Colruyt Group voelt de wind waaien van Albert Heyn, Jumbo, Kruidvat, Aldi, Lidl, Carrefour, Delhaize, Makro, Tirelire  en vele anderen, maar ook van de verschillende binnen- of  buitenlandse webshops. Ze wenst via de Deals-website grote hoeveelheden huishoudelijke merkproducten aan te bieden en zelfs tot je voordeur te laten leveren en dat aan scherpe hoeveelheidsvoordelen. De deals die je kan bekomen zijn echter van tijdelijke aard en er is geen continu assortiment.

Wekelijks kun je nieuwe promoties vinden voor dierenvoeding, verzorgings- en onderhoudsproducten, wasmiddelen, papierwaren en babyartikelen. Het gaat daarbij steeds om A-merken en de promoties gelden zolang de voorraad strekt.

Via dit nieuwe Deals-platform wilt de Colruyt Group voldoen aan de wensen van uiterst promogevoelige klanten die bereid zijn om grote voorraden in te slaan.

Via Deals kunnen klanten zich met hun Xtra-profiel aanmelden of als gast. Daarna selecteren ze de deal die ze graag willen. Omdat Deals een promoplatform is voor particulieren, staat er een limiet op het aantal deals dat een klant in zijn winkelmandje kan leggen. De betaling gebeurt vooraf en uitsluitend via bancontact.

Waarschijnlijk zullen er nog meer ‘deals’ volgen als tegenreactie…  Denk ook aan onze lokale handelaren waar je ook ‘deals’ kunt afsluiten en waar je mooie prijzen kunt winnen…

Webiste Colruyt Group:  Deals Colruyt Group